Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Otje Schut - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Otje Schut - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Otje

07 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

We zijn begonnen hoor!
Gister stonden Kat en ik nog in een luxe hotel mama en papa uit te zwaaien. En nu liggen we in een 2 persoonskamer, met fan, voor 5 euro per persoon.
Nadat we mams en paps hadden uitgezwaaid gingen we naar de watertaxi halte vlakbij het hotel. Hier stapten we op de watertaxi, waarna we weer uitstapten vlakbij Khoa San Road. Daar stonden we dan, geeeen idee waar we heen moesten. Maar toen kwamen onze redders in nood (dachten we). We zagen een aantal jongens met backpacks voorbijlopen. Het leek alsof zij ook op zoek waren naar een guesthouse, dus wij besloten ze te gaan volgen. Na een paar minuten dacht Kat 'laat ik het even vragen'. Ze vroeg; 'Soooo, where are WE going?'. Toen keken de jongens een beetje raar en antwoordden: 'Well, we are going to a meditation course..' Haha, vervolgens legden ze ons wel uit waar wij heen moesten. Het begon dus al heel grappig.
Daarna kwamen we een prima hostel tegen, waar we onze spullen dropten. Daarna gingen we een beetje verkennen. We lunchten op Khoa San Road en zagen wat leuke shops. Rond een uur of 3 kwam Kat met een leuke impulsieve actie. 'Kom Ot, we gaan jouw haar in laten vlechten'. Nou waarom ook niet?
Wij gingen naar een plek waar dat kon, ik heb daar 2 uur op een stoel gezeten. Kat zag het maar lelijker en lelijker worden. We kregen mega erg de slappe lach, want ik voelde ook al aan dat het waarschijnlijk heel lelijk zou worden. Ik had namelijk echt een mega scheiding, en van die vlechtjes met laagjes haar werkt eigenlijk ook niet zo goed. Toen het eenmaal klaar was heb ik me nog nooit zo awkward gevoeld. Het zag er echt niet uit. Ik ben ook bijna naar het guesthouse gerend, zo snel wilde ik het er weer uithalen. Weer heel erg gelachen.
In de avond hebben we een cocktailtje gedronken, een hapje gegeten en nog even rondgelopen. We besloten wat vroeger te gaan slapen. Rond een uur of 2 kwamen de partygangers thuis. Zij besloten om het feest nog even door te zetten in hun kamer (naast de onze), met hun muziek op maximaal volume. Geen oog meer dichtgedaan dus, Maarja dat hoort er ook bij!
Vanochtend hebben we met een tuk tuk rondgereisd door Bangkok, langs een paar tempels. Was ook leuk. Verder zitten we een beetje te bedenken wat we allemaal de komende dagen gaan doen.

Tot snel!
Xxxx Otje

  • 08 Januari 2015 - 05:25

    Petra:

    Hey, leuke gekke lieve meiden, het avontuur gaat weer beginnen

  • 11 Januari 2015 - 10:59

    Oma:

    hi hier is oma dan weer. Dag Katja, gezellig hoor dat jij met Otje samenreist. Lijkt me goede combinatie als ik het zo even hoor. Wel een wat andere reis,Ot, dan de vorige. Toen werd alles georganiseerd en nu moet je het zelf bedenken en opvolgen en goed uitkijken waar je bent en hoe het in mekaar zit, zoals nu nu je nog in de grote grote stad bent. Jullie zult wel snel vertrekken naar vrijere omgevingen en wellicht interessantere. Ik wens jullie samen een superreis toe. Veel liefs en pas goed op jezelf en elkaar. kus Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Otje

Vrijwilligerswerk in Zimbabwe en Zambia, tot over 3 maanden!

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 11742

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 30 November 2014

Zimbabwe & Zambia

Landen bezocht: